Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Translate

ΦΙΔΑΝΘΡΩΠΟΙ (ΕΡΠΕΤΟΜΟΡΦΟΙ) ΚΑΙ Η ΠΑΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΓΑΙΑΣ-ΧΘΩΝ!!!

 

ΑΝΘΡΩΠΟΙ-ΦΙΔΙΑ
ΚΕΚΡΟΨ, Ο ΠΡΩΤΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ, ΕΡΕΧΘΕΥΣ ΚΑΙ ΕΡΙΧΘΟΝΙΟΣ,ΤΥΦΩΕΥΣ Ο ΠΙΟ ΤΡΟΜΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ-ΦΙΔΙ, ΚΑΔΜΟΣ ΟΦΙΩΝ Ή ΟΦΙΩΝΕΥΣ, ΤΡΙΤΩΝ
ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΠΩΣ: ΟΙ ΦΙΔΟΘΕΟΙ ΤΩΝ ΛΙΜΝΩΝ, ΤΩΝ ΘΑΛΑΣΣΩΝ, ΤΩΝ ΠΟΤΑΜΩΝ ΟΠΩΣ Ο ΑΧΕΡΩΝΤΑΣ ΠΟΥ ΠΑΛΕΨΕ ΜΕ ΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΦΙΔΙΑ-ΔΡΑΚΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΦΥΛΑΝΕ ΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΠΥΘΩΝ, ΛΑΔΩΝ, ΑΡΓΟΣ ΚΤΛ.

Η μάχη του Ηρακλή με τον Αχελώο
ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΑΣ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΩΝΤΑΣ ΟΣΟ ΠΙΟ ΛΗΤΑ ΚΑΙ ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΑ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΑΥΤΗ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΗ ΓΑΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΟΝΤΑ, ΑΣ ΑΝΑΡΩΤΗΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΟΚΟΤΕΣ ΥΠΑΡΞΕΙΣ ΤΟΣΟ ΣΕ ΦΥΣΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟ.Ο ΚΕΚΡΩΠΑΣ, ΔΙΑΔΕΧΤΗΚΕ ΤΟΝ ΑΚΤΑΙΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ.
Ο ΚΕΚΡΟΨ ΛΟΙΠΟΝ, ΚΑΤΑ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑ, ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΟΥΡΑ, ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗ ΓΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΟΝΤΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΣΠΕΡΜΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ, ΕΠΕΙΔΗ Η ΓΑΙΑ ΕΙΧΕ ΘΥΜΩΣΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΕΝΝΟΥΣΕ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ( Επίγειες τερατογεννέσεις χωρίς την συγκατάθεση των ουράνιων) ΗΤΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΝΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΦΙΔΙ, ΕΧΩΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΦΥΣΕΙΣ.ΑΝΑΘΡΑΦΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ ΠΑΛΛΑΔΑ.
ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΙΔΑΞΕ ΣΤΟΥΣ ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ ΗΘΟΣ, ΚΑΘΙΕΡΩΣΕ ΤΗΝ ¨ΣΥΝΟΙΚΙΣΗΝ¨, ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΜΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΟΝΟΓΑΜΙΑ ΜΙΑΣ ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΕΙΧΑΝ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ.
Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗ ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ ΗΤΑΝ ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ ΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΠΑΛΛΑΔΑ ΕΙΧΕ ΠΟΛΥ ΣΤΕΝΟΥΣ ΔΕΣΜΟΥΣ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ-ΦΙΔΙΑ. Ο ΚΕΚΡΟΨ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΚΟΣ ΩΣΤΕ Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ ΚΕΚΡΟΠΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΚΕΚΡΟΠΙΔΑΙ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΕΙΡΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΤΟΥ ΚΕΚΡΟΨ.
ΕΞΑΛΛΟΥ Ο ΜΥΘΟΣ ΜΑΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΟΡΦΗ ΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ.
Ο Κέκροπας εικονίζεται στα αριστερά, μισός άνθρωπος μισός φίδι. Μαζί με την Αθηνά παίρνει μέρος σε μια μυστική τελετουργία μπροστά στην ελιά. Στα χέρια του κρατάει μικρό αρνί για τη θυσία. Στη ρίζα της ελιάς βρίσκεται το κιβώτιο με τον Εριχθόνιο, που η Αθηνά εμπιστεύτηκε στις θυγατέρες του. Δεξιά μια γυναίκα, η Ζευξίππη(;) κρατάει τα όπλα της θεάς.
Ο ΚΕΚΡΟΨ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΟΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΗΣ ΧΘΩΝ ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΑΣ ΧΘΟΝΙΟΣ Ή ΕΝΑΣ ΕΡΠΕΤΟΜΟΡΦΟΣ, ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΤΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ-ΕΞΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ (!) Ή ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΗΣ ΓΗΣ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ…ΑΣ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΚΑΤΑΛΗΓΩΝΤΑΣ ΚΑΠΟΥ..
ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΔΥΟ ΔΙΦΥΕΙΣ,…
Ο ΕΡΕΧΘΕΥΣ, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΤΟ ΕΡΕΧΘΕΙΟ, ΑΝΑΤΡΑΦΗΚΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΟΜΗΡΟ, ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΣΥΓΚΑΤΟΙΚΟΥΣΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ. ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΠΟΥ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΝ ΚΕΚΡΟΠΙΔΑΙ ΠΛΕΟΝ ΟΝΟΜΑΖΟΤΑΝ ΕΡΕΧΘΕΙΔΑΙ. Ο ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΩΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΑΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΠΗΓΑΔΙ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΦΥΣΑΕΙ Ο ΑΝΕΜΟΣ ΑΚΟΥΓΩΝΤΑΙ ΤΑ ΚΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ(ΑΤΤΙΚΑ).ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΝΑΙ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΥΡΑΓΓΑ ΠΟΥ ΦΘΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ? Ή ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΒΑΘΙΑ? ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑΟΣ ΕΝΟΣ ΦΙΔΙΟΥ, ΚΑΙ ΠΩΣ Ο ΕΡΕΧΘΕΥΣ ΧΑΘΗΚΕ ΣΤΑ ΕΓΚΑΤΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΙ-ΑΙΝΑΣ ΤΟΥ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΝΑΟ ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΛΑΤΡΕΥΑΝ ΑΡΧΙΚΑ ΤΟΝ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.
Ο ΕΡΙΧΘΟΝΙΟΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΕΡΜΑ ΤΟΥ ΗΦΑΙΣΤΟΥ ΟΤΑΝ ΠΗΓΕ Η ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΣ ΦΤΙΑΞΕΙ ΟΠΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΘΟ ΤΟΥ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΤΗΝ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΕΚΣΠΕΡΜΑΤΩΝΩΝΤΑΣ ΣΤΟ ΜΠΟΥΤΙ ΤΗΣ.Η ΘΕΑ ΑΗΔΙΑΣΕ ΚΑΙ Μ ΕΝΑ ΜΑΛΛΙ ΠΗΡΕ ΤΟ ΣΠΕΡΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΤΑΞΕ ΣΤΗ ΓΗ ΩΣΠΟΥ ΚΑΙ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ Ο ΕΡΙΧΘΟΝΙΟΣ.ΤΟ ΠΑΡΑΛΛΟΓΟ ΒΕΒΑΙΑ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ, ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΑΘΡΕΨΕ Η ΑΘΗΝΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΑΘΑΝΑΤΟ.(ΑΠΟΛΛΟΔΩΡΟΣ).
ΓΙΑΤΙ???
ΤΟΝ ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΚΕΚΡΩΠΑ ΝΑ ΤΟΝ ΦΥΛΑΕΙ ΚΡΥΦΑ ΑΠ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΡΗΤΗ ΕΝΤΟΛΗ, ΟΙ ΑΔΕΡΦΕΣ ΟΜΩΣ ΤΗΣ ΠΑΝΔΡΟΣΟΥ, ΑΠΟ ΠΕΡΙΕΡΓΙΑ ΑΝΟΙΞΑΝ ΚΑΙ ΕΙΔΑΝ ΤΟ ΒΡΕΦΟΣ ΚΑΙ ΓΥΡΩ ΤΟΥ ΚΟΥΛΟΥΡΙΑΣΜΕΝΟ ΕΝΑ ΠΕΛΩΡΙΟ ΦΙΔΙ,Η ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΣΑΦΩΣ ΗΤΑΝ ΜΟΙΡΑΙΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΦΑΓΕ ΤΟ ΦΙΔΙ.ΑΥΤΑ ΜΑΣ ΑΦΗΓΕΙΤΑΙ Ο ΑΠΟΛΛΟΔΩΡΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ…
Ο ΤΥΦΩΕΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΤΡΟΜΕΡΟΣ.
ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΨΗΛΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΑΓΓΙΖΕ Τ ΑΣΤΡΑ.ΤΟ ΕΝΑ ΤΟΥ ΧΕΡΙ ΕΦΤΑΝΕ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΣΤΗ ΔΥΣΗ. ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΕΙΧΕ ΜΟΡΦΗ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΩΜΟΥΣ ΤΟΥ ΞΕΦΥΤΡΩΝΑΝ ΕΚΑΤΟ ΚΕΦΑΛΙΑ ΦΙΔΙΩΝ!!ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΕΙΧΕ ΔΥΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙΑΣΜΕΝΑ ΦΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΦΤΑΝΑΝ ΩΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΕΝΑΝ ΗΧΟ ΣΑΝ ΣΥΡΙΓΜΟ.ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΜΜΕΝΟ ΜΕ ΦΤΕΡΑ.ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΕΚΑΙΓΑΝ ΦΩΤΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΠΕΤΟΥΣΕ ΦΛΟΓΕΣ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΑΣ ΜΙΛΑΕΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕ ΔΙΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΕΣ ΓΙΑ ΠΟΔΙΑ, ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΔΙΝΗ ΗΡΘΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΣΩ ΤΗΣ ΓΑΙΑΣ ΘΕΛΩΝΤΑΣ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΛΥΣΕΙ.ΚΑΙ ΣΥΝΕΔΧΙΖΩ..
Ο ΤΥΦΩΕΥΣ ΛΟΙΠΟΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΘΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
Ο ΖΕΥΣ ΜΗ ΜΕΝΩΝΤΑΣ ΑΜΕΤΟΧΟΣ ΣΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΑΤΑΔΙΩΚΕΙ ΜΕ ΚΕΡΑΥΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΔΡΕΠΑΝΙ, ΜΕ ΑΣΤΡΑΠΕΣ. ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΙ ΠΩΣ Ο ΠΕΛΩΡΙΟΣ ΑΥΤΟΣ ΔΡΑΚΩΝ ΛΑΒΩΝΕΤΑΙ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΑΣΤΟΥΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ Ο ΔΡΑΚΩΝ ΤΩΝ ΤΥΛΙΓΕΙ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΟΔΙΑ-ΦΙΔΙΑ ΤΟΥ.ΠΕΡΝΕΙ ΤΟΥ ΔΙΑ ΤΟ ΔΡΕΠΑΝΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΒΕΙ ΤΟΥΣ ΤΕΝΟΝΤΕΣ ΤΩΝ ΧΕΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΔΙΩΝ.ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΗΡΕ ΤΟ ΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΣΤΗΝ ΚΙΛΙΚΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΠΗΛΑΙΟ ΤΟ ΚΩΡΥΚΕΙΟ.ΕΚΡΥΨΕ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΤΟΥ ΔΙΟΣ ΣΤΟ ΤΟΜΑΡΙ ΜΙΑΣ ΑΡΚΟΥΔΑΣ, (ΑΡΚΤΟΣ) ΚΑΙ ΕΒΑΛΕ ΜΙΑ ΔΡΑΚΑΙΝΑ ΔΙΦΥΗ ΚΑΙ ΑΥΤΗ, ΝΑ ΤΑ ΦΥΛΑΕΙ.ΟΙ ΘΕΟΙ ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΧΑΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ Ο ΕΡΜΗΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙ ΤΟΝ ΤΥΦΩΕΑ ΟΠΟΥ ΤΟΝ ΜΕΘΥΣΕ ΜΕ ΜΕΛΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΤΟΥ ΔΙΟΣ.Ο ΖΕΥΣ ΞΑΝΑΒΡΗΚΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΠΑΝΩ Σ ΕΝΑ ΑΡΜΑ ΜΕ ΦΤΕΡΩΤΑ ΑΛΟΓΑ ΩΣΠΟΥ ΚΑΤΑΔΙΩΞΕ ΤΟΝ ΓΙΓΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΟΙΡΕΣ ΤΕΛΙΚΑ ΗΤΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΖΕΥ.
ΝΑ ΣΑΣ ΘΥΜΗΣΩ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΧΗ ΣΤΟΥΣ ΔΕΛΦΟΥΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΥΘΩΝΑ? ΤΗ ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΝΕΟΓΕΝΝΗΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΦΙΔΙΑ?
ΤΗΝ ΕΜΦΥΤΗ ΑΠΟΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΦΙΔΙΑ! ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΣΤΕΡΙΣΜΩΝ ΤΟΥ ΔΡΑΚΩΝΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΦΕΩΣ ΠΟΥ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΗΜΩΝ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΔΙΟΛΟΥ ΤΥΧΑΙΑ ΕΔΩΣΑΝ! ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΨΕΛΛΙΣΕΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΩΝ ΑΠΟΗΧΟ…
…ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ ΑΜΕΤΡΗΤΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΜΑΤΑ!
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΟ ΔΙΦΥΗ ΠΡΟΣΩΠΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΡΚΤΑ ΕΙΤΕ ΣΥΜΒΟΛΙΚΑ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΦΩΛΙΔΩΤΑ ΠΕΔΙΑ,ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΗΔΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΗΣ ΓΑΙΑΣ.ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΥΧΑΙΟ ΠΩΣ ΜΕΤΑ ΑΠ ΟΛ ΑΥΤΑ ΣΥΝΕΒΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΔΕΥΚΑΛΙΩΝΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ Ο ΔΙΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ «ΠΕΘΑΝΕΙ»Ο ΠΑΛΑΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΣΟ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΥΓΙΗ ΝΕΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΠΙ ΓΑΙΑΣ.
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ..
ΚΛΕΙΝΩ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΕΘΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΩΜΕΘΑ.
ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΚΑΤΕΛΘΟΜΕΝΟ ΓΕΝΟΣ ΔΙΟΣ ΕΠΙ ΓΑΙΑΣ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΡΠΕΤΟΜΟΡΦΑ ΟΝΤΑ,
ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ Η ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΛΛΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΗΣΑΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΘΕΟΙ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΚΑΤΑΧΡΑΣΘΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΩΝ.
»Γῆς παῖς εἰμι καὶ Οὐρανοῦ ἀστερόεντος, αὐτὰρ ἐμοὶ γένος οὐράνιον·
τόδε δ᾽ ἴστε καὶ αὐτοί· δίψηι δ᾽ εἰμ(ὶ) αὔη καὶ ἀπόλλυμαι·
ἀλλὰ δότ᾽ αἶψα ψυχρὸν ὕδωρ προρέον τῆς Μνημοσύνης ἀπὸ λίμνης»
 
                                                                                                                                                                                               

PORTAL BLOG VIRAL

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ 
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.

Σχόλια

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

P.B.V. = Γιατί Δεν Μας Δίδαξαν Ποτέ Το Τέλος Του Εθνικού Μας Ύμνου; Διαβάστε Προσεκτικά, Πως Τελειώνει

Δυστυχώς ΔΕΝ μας εδίδαξαν, σε κανένα σχολείο, ποτέ μα ποτέ, ΟΛΟ τον Εθνικό μας Ύμνο… Προφανέστατα σκοπίμως Διαβάστε προσεκτικά, πως τελειώνει ο Εθνικός μας Ύμνος, του μεγάλου μας ποιητού Διονυσίου Σολωμού και θα καταλάβετε, γιατί ΔΕΝ έχουμε σηκώσει κεφάλι, απο τότε που απελευθερωθήκαμε έως σήμερα… ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΥΜΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Δ. ΣΟΛΩΜΟΣ 144.Ἡ Διχόνια, ποὺ βαστά ἕνα σκῆπτρο ἡ δολερὴ καθενὸς χαμογελάει, πάρ᾿ το, λέγοντας, κι ἐσύ. Κειὸ τὸ σκῆπτρο ποὺ σᾶς δείχνει, ἔχει ἀλήθεια ὡραῖα θωριά· μὴν τὸ πιᾶστε, γιατὶ ρίχνει εἰσὲ δάκρυα θλιβερά. 146 Ἀπὸ στόμα ὅπου φθονάει, παλικάρια, ἂς μὴν ῾πωθῇ, πῶς τὸ χέρι σας κτυπάει τοῦ ἀδελφοῦ τὴν κεφαλή. 147. Μὴν εἰποῦν στὸ στοχασμό τους τὰ ξένα ἔθνη ἀληθινά: «Ἐὰν μισοῦνται ἀνάμεσό τους, δὲν τοὺς πρέπει ἐλευθεριά» 148 Τέτοια ἀφήστενε φροντίδα· ὅλο τὸ αἷμα ὁποὺ χυθῇ γιὰ θρησκεία καὶ γιὰ πατρίδα, ὅμοιαν ἔχει τὴν τιμή. 149 Στὸ αἷμα αὐτό, ποὺ δὲν πονεῖτε, γιὰ πατρίδα, γιὰ θρησκειά, σᾶς ὁρκίζω, ἀγκαλιασθῆτε σὰν ἀδέλφια γκαρδιακά. 150

P.B.V.= Ο εξαίρετος ήχος της Επιδαύρου οφείλεται στην μοναδικότητα της Ελληνικής γλώσσας

ΦΩΣ ΣΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΘΕΑΤΡΩΝ Η εξαίρετη ακουστική για την οποία το Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου είναι διάσημο, οφείλεται στα πέτρινα εδώλια του (στα καθίσματα των θεατών), καθώς το σχήμα και η διάταξή τους είναι ιδανικά για το φιλτράρισμα των θορύβων χαμηλής συχνότητας, καταδεικνύει η έρευνα ειδικών επιστημόνων. Ήδη από τον 1ο π.Χ αιώνα, ο Ρωμαίος αρχιτέκτονας Βιτρούβιος θαύμαζε το πώς οι αρχαίοι Ελληνες είχαν διαρυθμίσει τα καθίσματα της Επιδαύρου «σύμφωνα με την επιστήμη της αρμονίας» για να ακούγονται καθαρότερα οι φωνές των ηθοποιών. Ακόμα και ο παραμικρότερος ψίθυρος στη σκηνή του θεάτρου ακούγεται πεντακάθαρα στις τελευταίες θέσεις σε απόσταση 60 μέτρων. Εκτός από τις αρχαίες πηγές, «σύγχρονες ακουστικές έρευνες αποδεικνύουν ότι στα αρχαία θέατρα έχουν εφαρμοστεί βασικές αρχές σχεδιασμού που εξασφαλίζουν ηχοπροστασία, ακουστική ζωντάνια, διαύγεια και καταληπτότητα του θεατρικού λόγου. Μια από τις βασικότερες αρχές είναι η ενίσχυση της φωνής με έγκ

P.B.V. = ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟ ΥΠΑΤΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΗ....!!!! ( ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΚΙΝΗΜ. ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΗΣ)

Η Υπατία (370-415 ή 416 μ.κ.ε) ήταν Ελληνίδα νεοπλατωνική φιλόσοφος, αστρονόμος και μαθηματικός. Έζησε και δίδαξε στην Αλεξάνδρεια όπου και δολοφονήθηκε από όχλο φανατικών χριστιανών υπό την καθοδήγηση του Αρχιεπίσκοπου Κύριλλου ( μετέπειτα `Αγίου Κυρίλλου !!!   )      Ο αστεροειδής 23 Υπατία πού ανακαλύφτθηκε τό 1884, πήρε τό όνομά του από τήν ιστόρικη, καί χαρισματική αυτή μορφή                                                                               Κόρη του μαθηματικού και αστρονόμου Θέωνα , έλαβε, με τις φροντίδες του πατέρα της, πολύ καλή εκπαίδευση και ταξίδεψε στην Αθήνα και στην Ιταλία. Στην Αθήνα παρακολούθησε μαθήματα στη νεοπλατωνική σχολή του Πλούταρχου του Νεότερου και της κόρης του Ασκληπιγένειας αλλά μαθήτευσε και κοντά στον Ιεροκλή. Επιστρέφοντας στην Αλεξάνδρεια, επικεφαλής της εκεί σχολής των Πλατωνιστών (400 μ.κ.ε.) δίδαξε φιλοσοφία και μαθηματικά και αποτέλεσε πόλο έλξης για τους διανοούμενους της εποχής, ενώ έκανε εκτενή και ουσιώδη σχόλια στα μαθη