Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Translate

P.B.V. = ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΕ ΕΚΑΝΕ....ΝΑ ΣΕ ΘΕΩΡΟΥΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ...???

Σχετική εικόνα

Γιατί αρρωσταίνουν οί ¨ανθρωποι,?? Γιατί είναι αμαρτωλοί. Γιατί πεθαίνουν οί Άνθρωποι...?? Γιατί είναι αμαρτωλοί. Γιατί κουράζονται καί ιδρώνουν οί Άνθρωποι, γιά νά βγάλουν τό φαί τους..?? Γιατί είναι αμαρτωλοί. Ποιός τούς έχρισε αμαρτωλούς ?? Ο Θεός....!!!!! Γιατί ό Θεός πήρε μιά τέτοια απόφαση γιά τό τελειότερο δημιούργημά του...?? Γιατί τό πρώτο δημιούργημα, παράκουσε τήν εντολή του, ή οποία ήταν, νά μή << φάγει από τό Δένδρο τής Γνώσεως τού Καλού καί τού Κακού >>. Καί ρωτάω τώρα εγώ, δήλ, ό Θεός, έφτιαξε ένα Τέλειο Δημιούργημα, αλλά τό ήθελε..... βλαμμένο . Νά μήν έχει γνώση τό Δημιούργημα, νά μπορεί νά ξεχωρήσει τό Καλό, από τό Κακό . Καί γιατί δέν τήν έβαλε τήν γνώση ό Θεός, μέσα στό Δημιούργημα ώστε μέ τήν πρώτη, νά ξέρει τί είναι Κακό καί τί Καλό , οπότε θά είχε γλυτώσει τήν Αμαρτία.. Μήπως αυτή ή ιστορία ( παραμύθι ) δέν είναι τόσο τέλεια φτιαγμένη, ή μήπως υπονοεί καί κάτι άλλο, καί επίτηδες γράφτηκε έτσι ..??Μάλλον τό δεύτερο είναι, αλλά πρίν συνεχίσω θά ήθελα άλλη μιά ερώτηση πού τήν έχω κάνει σέ πολλούς, ειδικούς θρησκεολόγους, καί Ιερείς , αλλά απάντηση δέν πήρα. Ερώτηση, όταν έφτιαξε ό Θεός τόν κήπο, τά δέντρα καί τά ζώα, στό τέλος έφτιαξε καί τόν Πρώτο Άνθρωπο τόν Αδάμ, μόνο του. Τόν έπλασε μόνο του, χωρίς σύντροφο ( θυληκό ). Μετά λέει τό σκέφτηκε , ή τού τό ζήτησε ό Αδάμ, πώς θέλει κάποια συντροφιά. Αφού λοιπόν τόν έφτιαξέ μόνο του στήν αρχή, τού είχε.... φτιάξει Γεννητικά όργανα καί Σπέρμα...??? `Η ξανάφτιαξε δεύτερο Αδάμ ή τού έκανε....αναβάθμιση ( όπως θά λέγαμε σήμερα ) `Αλλά άς ξαναγυρίσουμε,στήν αμαρτία. Ο Κακός Οφίς λοιπόν έπεισε τήν Εύα, ( πάλι ή πρώτη κακιά ...είναι γυναίκα) καί αυτή ...Κορόιδεψε τόν `Αντρα, ώστε νά φάνε από τό δέντρο τής ....Γνώσεως...!!!! Τί είπες πάλι..... ΓΝΩΣΗ. Αυτό είναι όλο τό ...ρεζουμέ τής υπόθεσης, ή καταραμένη ΓΝΩΣΗ'   ((  ΑΡΑ ΕΙΣΑΙ ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΕΚΤΗΣΕΣ ΝΟΥ-ΝΟΗΣΗ...ΚΑΙ ΕΓΙΝΕΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ  ΓΙΑΤΙ  ...... ΜΑΚΑΡΙΟΙ ΟΙ ΠΤΩΧΟΙ ΤΩ ΠΝΕΥΜΑΤΙ    ΑΜΑ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΠΤΩΧΟΣ.....ΘΑ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ...ΚΟΛΑΣΗ )) (  Ο ΦΟΒΟΣ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ.... ΠΡΟΒΑΤΩΝ )
    Î£Ï‡ÎµÏ„ική εικόνα
          Αυτοί πού σέ θέλουν δούλο, σέ κρατάνε στό σκοτάδι, καί στό φόβο. Τό φώς φυσικό,ή πνευματικό φέρνει χαρά, ηρεμία,καί ζεστασιά στίς καρδιές όλων.( Απόλλων ό έχθρός τού Σκοταδισμού, καί Θεός τού πνευματικού Φωτός)  Αυτό τό φώς, τής  Γνώσεως  σέ...έκανε Αμαρτωλό.  ( έτσι σού λένε οί  θρησκείες τής Π. Διαθήκης...!!!!
=========================================================================

 ΄Η Γνώση όμως έχει Φώς,  καί αυτά είναι απαγορευμένα, σέ οντότητες προερχόμενες  από τό σκοτάδι, καί  από όσους Αποστάτησαν από τό αυτό, καί αποδέχθηκαν τό Μαύρο
 `Από χιλιάδες χρόνια πρίν, τά Ιερατεία τών Αποστατών αγωνίζονται πώς θά κρατήσουν, στήν αμάθεια, καί στό σκοτάδι τήν Ανθρωπότητα, γιά νά μπορούν νά τήν Διοικούν ποιό εύκολα, μέσα από Θρησκείες, καί Πολιτική, καί νά φορτώνουν ( ζαλίζουν ) τήν σκέψη , καί τό μυαλό........μέ προβλήματα καθημερινά, μέ διάφορα φαρμακευτικά σκευάσμα ( χλώριο..κ.λ.π. δείτε ανάρτηση Κωνάριο ) μέ πολέμους, τρομοκρατικά χτυπήματα καί ότι άλλο περνάει από τό χέρι τους, ή από τά αρρωστημένα μυαλά τους. Γιατί μόνο έτσι θά είσαι Δούλος τους, θά τούς προσφέρεις πλούτο καί δύναμη, γιά νά μπορέσεις νά Απολαύσεις στό τέλος τής ήμέρας, ένα ποτήρι, αναψυκτικό, καί ένα πιάτο φαγητό. ( τούς δούλους κάποτε τούς τάιζαν, σήμερα σού δίνουν κάτι ...χαρτιά ( λεφτά ) γιά νά πάρεις μόνος σου αυτό πού θά Φάς. Γί` αυτό άλλαξαν τόν τόνο τής λέξης Δουλεία, σέ Δουλειά ) Σού φόρτωσαν ακόμα, καί τό φόβο τού Θεού πώς είσαι καί εσύ αμαρτωλός, καί πώς μιά ζωή πρέπει νά είσαι.... πρόβατο , μπάς καί αποφασλισει ό καλός Θεούλης τους νά σέ απαλλάξει από αυτό τό βάρος, όχι όμως εδώ, αλλά στόν Παράδεισο, καί στά πράσινα λιβάδεια μέ τίς Πεταλούδες. ( κάπου εδώ καλύτερη προσφορά έχουν οί Μουσουλμάνοι μέ τίς 72 παρθένες καί τά καζάνια μέ ρύζι ) Τελειώνοντας θέλω νά σας πώ, πώς αυτό πού μετράει είναι ή Ψυχή, τού καθενός μας. Σύμφωνα μέ τούς προγόνους μας, ή ψυχή είναι ξεχωριστό μέρος από τό σώμα, καί απλά ενσαρκώνετε μέ κάποιο σκοπό, πού είναι νά περάσει από τό μαρτύριο τής ύλης, τού υλικού κόσμου, νά μήν χάσει τό δρόμο της μέ άνομες πράξεις, γιά νά γίνει ποιό ελαφρά, καί νά ανέβει επίπεδο, όταν απεγκλωβιστεί από τό Σώμα. Είναι θέμα επιπέδου ( Διάστασις ) καί ό αριθμός 12 είναι εδώ όταν πολλοί ειδικοί ΄μιλάνε γιά 12 διαστάσεις πού είναι τό Ανώτερο επίπεδο, τό ΟΛΟΝ ΦΩΣ, ή ό ΘΕΟΣ, όπως θά προτιμούν μερικοί. Εκεί είναι ό ΝΟΥΣ, καί τό ανώτερο .....επιπεδο μέ αυτόν πού είναι τά Πάντα, καί αναφέρετε μέ τό όνομα τών τριών γραμμάτων τής αρχής τής ΖΩΗΣ........<<. ΩΟΝ >>  ( Ωάριον-Αυγό-Σπέρμα ), καί όχι  Ο ΩΝ ( Τό  ΩΝ ).....!!!!
         Î‘ποτέλεσμα εικόνας για ωον

ωολέυκωμα
ωορρηξία
ωοφάγος
ωόσφαιρα
ωοθυλάκιο
ωογένεση
ωοζωοτόκος
  
Flag of Greece.svg Ελληνικά (el)
Nuvola apps bookcase.png Ετυμολογία
ωόν < αρχαία ελληνική ᾠόν
Open book 01.svg Ουσιαστικό
ωόν ουδέτερο
(καθαρεύουσα) το αβγό
εκφορά του αβγού στη ζωολογία και άλλες επιστήμες
Nuvola apps noatun.png Συγγενικές λέξεις
ωάριο
στο σπερματοζωάριο το "ζωάριο" οφείλεται στο γαλλικό zoaire < ζῶ ή ζῷον + -άριον για το υποκοριστικό
Nuvola apps noatun.png Σύνθετα
ωοθήκη
ωοτοκία
ωοτόκος
ωοειδής
ωοφόρος
ωογονία

Αποτέλεσμα εικόνας για ωον


PORTAL BLOG VIRAL




     ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ P.B.V. 
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.


                                                                        

  

Σχόλια

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΦΙΔΑΝΘΡΩΠΟΙ (ΕΡΠΕΤΟΜΟΡΦΟΙ) ΚΑΙ Η ΠΑΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΓΑΙΑΣ-ΧΘΩΝ!!!

  ΑΝΘΡΩΠΟΙ-ΦΙΔΙΑ ΚΕΚΡΟΨ, Ο ΠΡΩΤΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ, ΕΡΕΧΘΕΥΣ ΚΑΙ ΕΡΙΧΘΟΝΙΟΣ,ΤΥΦΩΕΥΣ Ο ΠΙΟ ΤΡΟΜΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ-ΦΙΔΙ, ΚΑΔΜΟΣ ΟΦΙΩΝ Ή ΟΦΙΩΝΕΥΣ, ΤΡΙΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΠΩΣ: ΟΙ ΦΙΔΟΘΕΟΙ ΤΩΝ ΛΙΜΝΩΝ, ΤΩΝ ΘΑΛΑΣΣΩΝ, ΤΩΝ ΠΟΤΑΜΩΝ ΟΠΩΣ Ο ΑΧΕΡΩΝΤΑΣ ΠΟΥ ΠΑΛΕΨΕ ΜΕ ΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΦΙΔΙΑ-ΔΡΑΚΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΦΥΛΑΝΕ ΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΠΥΘΩΝ, ΛΑΔΩΝ, ΑΡΓΟΣ ΚΤΛ. Η μάχη του Ηρακλή με τον Αχελώο ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΑΣ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΩΝΤΑΣ ΟΣΟ ΠΙΟ ΛΗΤΑ ΚΑΙ ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΑ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΑΥΤΗ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΗ ΓΑΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΟΝΤΑ, ΑΣ ΑΝΑΡΩΤΗΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΟΚΟΤΕΣ ΥΠΑΡΞΕΙΣ ΤΟΣΟ ΣΕ ΦΥΣΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟ.Ο ΚΕΚΡΩΠΑΣ, ΔΙΑΔΕΧΤΗΚΕ ΤΟΝ ΑΚΤΑΙΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ. Ο ΚΕΚΡΟΨ ΛΟΙΠΟΝ, ΚΑΤΑ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑ, ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΟΥΡΑ, ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗ ΓΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΟΝΤΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΣΠΕΡΜΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ, ΕΠΕΙΔΗ Η ΓΑΙΑ ΕΙΧΕ ΘΥΜΩΣΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΕΝΝΟΥΣΕ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ( Επίγειες τερατογεννέσεις χωρίς την συγκατάθ

P.B.V. = Γιατί Δεν Μας Δίδαξαν Ποτέ Το Τέλος Του Εθνικού Μας Ύμνου; Διαβάστε Προσεκτικά, Πως Τελειώνει

Δυστυχώς ΔΕΝ μας εδίδαξαν, σε κανένα σχολείο, ποτέ μα ποτέ, ΟΛΟ τον Εθνικό μας Ύμνο… Προφανέστατα σκοπίμως Διαβάστε προσεκτικά, πως τελειώνει ο Εθνικός μας Ύμνος, του μεγάλου μας ποιητού Διονυσίου Σολωμού και θα καταλάβετε, γιατί ΔΕΝ έχουμε σηκώσει κεφάλι, απο τότε που απελευθερωθήκαμε έως σήμερα… ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΥΜΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Δ. ΣΟΛΩΜΟΣ 144.Ἡ Διχόνια, ποὺ βαστά ἕνα σκῆπτρο ἡ δολερὴ καθενὸς χαμογελάει, πάρ᾿ το, λέγοντας, κι ἐσύ. Κειὸ τὸ σκῆπτρο ποὺ σᾶς δείχνει, ἔχει ἀλήθεια ὡραῖα θωριά· μὴν τὸ πιᾶστε, γιατὶ ρίχνει εἰσὲ δάκρυα θλιβερά. 146 Ἀπὸ στόμα ὅπου φθονάει, παλικάρια, ἂς μὴν ῾πωθῇ, πῶς τὸ χέρι σας κτυπάει τοῦ ἀδελφοῦ τὴν κεφαλή. 147. Μὴν εἰποῦν στὸ στοχασμό τους τὰ ξένα ἔθνη ἀληθινά: «Ἐὰν μισοῦνται ἀνάμεσό τους, δὲν τοὺς πρέπει ἐλευθεριά» 148 Τέτοια ἀφήστενε φροντίδα· ὅλο τὸ αἷμα ὁποὺ χυθῇ γιὰ θρησκεία καὶ γιὰ πατρίδα, ὅμοιαν ἔχει τὴν τιμή. 149 Στὸ αἷμα αὐτό, ποὺ δὲν πονεῖτε, γιὰ πατρίδα, γιὰ θρησκειά, σᾶς ὁρκίζω, ἀγκαλιασθῆτε σὰν ἀδέλφια γκαρδιακά. 150

P.B.V.= Ο εξαίρετος ήχος της Επιδαύρου οφείλεται στην μοναδικότητα της Ελληνικής γλώσσας

ΦΩΣ ΣΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΘΕΑΤΡΩΝ Η εξαίρετη ακουστική για την οποία το Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου είναι διάσημο, οφείλεται στα πέτρινα εδώλια του (στα καθίσματα των θεατών), καθώς το σχήμα και η διάταξή τους είναι ιδανικά για το φιλτράρισμα των θορύβων χαμηλής συχνότητας, καταδεικνύει η έρευνα ειδικών επιστημόνων. Ήδη από τον 1ο π.Χ αιώνα, ο Ρωμαίος αρχιτέκτονας Βιτρούβιος θαύμαζε το πώς οι αρχαίοι Ελληνες είχαν διαρυθμίσει τα καθίσματα της Επιδαύρου «σύμφωνα με την επιστήμη της αρμονίας» για να ακούγονται καθαρότερα οι φωνές των ηθοποιών. Ακόμα και ο παραμικρότερος ψίθυρος στη σκηνή του θεάτρου ακούγεται πεντακάθαρα στις τελευταίες θέσεις σε απόσταση 60 μέτρων. Εκτός από τις αρχαίες πηγές, «σύγχρονες ακουστικές έρευνες αποδεικνύουν ότι στα αρχαία θέατρα έχουν εφαρμοστεί βασικές αρχές σχεδιασμού που εξασφαλίζουν ηχοπροστασία, ακουστική ζωντάνια, διαύγεια και καταληπτότητα του θεατρικού λόγου. Μια από τις βασικότερες αρχές είναι η ενίσχυση της φωνής με έγκ

P.B.V. = ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟ ΥΠΑΤΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΗ....!!!! ( ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΚΙΝΗΜ. ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΗΣ)

Η Υπατία (370-415 ή 416 μ.κ.ε) ήταν Ελληνίδα νεοπλατωνική φιλόσοφος, αστρονόμος και μαθηματικός. Έζησε και δίδαξε στην Αλεξάνδρεια όπου και δολοφονήθηκε από όχλο φανατικών χριστιανών υπό την καθοδήγηση του Αρχιεπίσκοπου Κύριλλου ( μετέπειτα `Αγίου Κυρίλλου !!!   )      Ο αστεροειδής 23 Υπατία πού ανακαλύφτθηκε τό 1884, πήρε τό όνομά του από τήν ιστόρικη, καί χαρισματική αυτή μορφή                                                                               Κόρη του μαθηματικού και αστρονόμου Θέωνα , έλαβε, με τις φροντίδες του πατέρα της, πολύ καλή εκπαίδευση και ταξίδεψε στην Αθήνα και στην Ιταλία. Στην Αθήνα παρακολούθησε μαθήματα στη νεοπλατωνική σχολή του Πλούταρχου του Νεότερου και της κόρης του Ασκληπιγένειας αλλά μαθήτευσε και κοντά στον Ιεροκλή. Επιστρέφοντας στην Αλεξάνδρεια, επικεφαλής της εκεί σχολής των Πλατωνιστών (400 μ.κ.ε.) δίδαξε φιλοσοφία και μαθηματικά και αποτέλεσε πόλο έλξης για τους διανοούμενους της εποχής, ενώ έκανε εκτενή και ουσιώδη σχόλια στα μαθη