Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Translate

Απαγορευμένη Ιστορία – Αυτός που Ισοπέδωσε την Αρχαία Σπάρτη


Δέν ἀναρωτηθήκατε ποτέ γιατί δέν ἔχει μείνει κάποιο ἀρχαιολογικό εὕρημα στήν Σπάρτη; Δέν εἶχε ναούς ἡ Σπάρτη; Ἀγάλματα;Μνημεῖα;
Εἶχε… Ἁπλῶς «φρόντισε» ἕνας Ἀββὰς νὰ τὰ ἐξαφανίσῃ, διαλύοντας τὰ πάντα. Ὁ ἀββὰς λοιπὸν Μισὲλ Φουρμόντ, ἀπεσταλμένος τοῦ Λοδοβίκου ΙΕ’, ὥστε νὰ συλλέξῃ βυζαντινὰ χειρόγραφα, τὸ 1729, ἔφθασε στὴν Σπάρτη.
Χρειάστηκε 53 ἡμέρες γιὰ νὰ καταστρέψῃ τὰ πάντα! Ἀκολουθεῖ ἡ ἐπιστολή του πρὸς τὸν κόμητα Maurepas…“επί 30 μέρες και πλέον 30, 40 και 60 εργάτες εκθεμελιώνουν, καταστρέφουν, εξαφανίζουν την πόλη της Σπάρτης. Μου υπολείπονται 4 μονό πύργοι να καταστρέψω…

Προς το παρόν ασχολούμαι με την καταστροφή των τελευταίων αρχαιοτήτων της Σπάρτης. Καταλαβαίνετε (αποτείνεται στο Maurepas) τι χαρά δοκιμάζω(!).Αλλά να η Μαντινεία, η Στυμφαλία, η Τεγέα και ιδιαίτερα η Νεμέα και η Ολυμπία αξίζουν την εκ βάθους εκθεμελίωση.Έκανα πολλές πορείες αναζητώντας αρχαίες πόλεις αυτής της χωράς και έχω καταστρέψει μερικές. Ανάμεσα τους την Τροιζηνα, την Ερμιόνη, την Τύρινθα (tyrins στο χειρόγραφο αντί tiryns), τη μισή ακρόπολη του Άργους, τη Φλιασιά, το φενέο…
Εισέδυσα στη Μάνη. Εδώ και έξι εβδομάδες ασχολούμαι με την ολοκληρωτική καταστροφή της Σπάρτης!Γκρεμίζοντας τα τείχη, τους ναούς της, μην αφήνοντας πέτρα στην πέτρα θα κάνω και την τοποθεσία της άγνωστη στο μέλλον, για να την ξανακάνω εγώ γνωστή.


Έτσι θα δοξάσω το ταξίδι μου. Δεν είναι αυτό κάτι;”.Και πιο κάτω:“η Σπάρτη είναι η πέμπτη πόλη που κάτεσκαψα.
Δεν θέλω να αφήσω λίθο επί λίθου.Δεν ξέρω αν υπάρχει στον κόσμο πράγμα ικανό να δοξάσει μια αποστολή περισσότερο από του να σκορπίσεις στους ανέμους τη στάχτη του Αγησιλάου, από το ανακαλύψεις τα ονόματα των εφόρων, των γυμνασιαρχών, αγορανόμων, φιλοσόφων, γιατρών, ποιητών, ρητόρων, διάσημων γυναικών, ψηφίσματα της Γερουσίας, τους νόμους του Λυκούργου.
Ασχολούμαι τώρα με την καταστροφή των βαθύτερων θεμελίων του ναού του Αμυκλαίου Απόλλωνα.
Θα κατέστρεφα και άλλους αρχαίους τόπους το ίδιο εύκολα, αν με άφηναν.Τον πύργο τον γκρέμισα ολοκληρωτικά.”Για την Τροιζήνα αναφέρει: “γκρέμισα ότι απέμεινε από τα οχυρά και τους ναούς της.”.Και με απίστευτη αφέλεια ομολογεί: “από τους περιηγητές που προηγήθηκαν δεν θυμάμαι να τόλμησε κανείς να κατεδαφίσει πύργους και άλλα μεγάλα κτίρια!



Εγώ δεν μοιάζω με αυτούς που τρέχουν από πόλη σε πόλη για ιδούν.Πρέπει να παίρνω χρήσιμα πράγματα”.Και πώς δικαιολογείται; Στις 20 Απριλίου 1730, ο Fourmont γράφοντας στον πρεσβευτή της Γαλλίας στην Κωνσταντινούπολη Βιλλενεβέ, δικαιολογεί τους βανδαλισμούς του στην Σπάρτη σαν εκδίκηση, από την κακή απέναντί του συμπεριφορά των Μανιατών:
” Βρίσκομαι σε έναν φοβερό τόπο, στην περίφημη Μάνη.Κακός λαός και είμαι ευτυχής που γλίτωσα. Έφυγα από την βάρβαρη πατρίδα τους χωρίς να αποκομίσω τίποτα αξιόλογο, τίποτα για να βγουν τουλάχιστον τα έξοδά μου.Για να ξεσπάσω, για να εκδικηθώ αυτό το σκλυλολόι, ρίχτηκα πάνω στην αρχαία Σπάρτη.Δεν ήθελα να μείνει τίποτα από την πόλη που έκτισαν οι πρόγονοί τους.
Την έσβησα, την ανασκάλεψα, την ξεθεμελίωσα, δεν έμεινε λίθος επί λίθου”,και συνεχίζει:”Την ισοπέδωσα λοιπόν με κάθε επισημότητα.Και αυτό προκάλεσε το θαυμασμό των Τούρκων, ενώ οι Έλληνες λύσσαξαν και οι Εβραίοι έμειναν κατάπληκτοι.Είμαι ήσυχος, πολύ περισσότερο γιατί απόκτησα από το ταξίδι μου πράγματα ικανά να βοηθήσουν και να θαμπώσουν όλους τους σοφούς”.


Ολα τα ημερολογια, χειρογραφα και επιγραφες βρισκονται στην Βασιλικη Βιβλιοθηκη στο Παρισι.

Τετοια Ανθελληνικα καθιζηματα λυμαινονται τον πλανητη εως και σημερα. Διοτι ο Ελληνισμος ειναι μια οικουμενικη εννοια, δεν συνορευει με κανεναν και δεν φυλακιζεται απο κανεναν. Ο διεθνης Σιωνισμος λειτουργωντας παντα υπο το σκοτος προσπαθει απο αρχαιοτατων χρονων να πληγωσει την ανθρωποτητα. Αυτη ειναι και η βασικη διαφορα μεταξυ των 2 εννοιων. Ο Ελληνισμος προωθει την βελτιωση του ανθρωπου μεσω του πολιτισμου, της Γλωσσας, της Κριτικης σκεψης, της Δημοκρατιας. Ο Σιωνισμος απο την αλλη αρεσκεται στην υποδουλωση και τον αφανισμο των ανθρωπων, ετσι δημιουργησε θρησκειες, ματαιοδοξια, πολιτικες ιδεολογιες ωστε να καταφερει να διαιρεσει τον ανθρωπο σε οσες περισσοτερες υποκατηγοριες μπορει με αποτελεσμα την χειραγωγηση του.

Δυστυχως γι αυτους το Φως δεν μπορει να υποκυψει στο σκοταδι. Κλεινω με μια προταση του Αδαμαντιου Κοραη,

“Των Ιουδαίων το προς ημάς μίσος, υπερβαίνει και αυτό το τουρκικό μίσος»
Κύρος Μανούσκας

==========================================================================

Πηγή:filonoi.gr

επεξεργασία ανάρτησης από τήν σελίδα =  Οί Ελληνες καί στούς Θεούς τους, Όρθιοι Μιλάνε

Σχόλια

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΦΙΔΑΝΘΡΩΠΟΙ (ΕΡΠΕΤΟΜΟΡΦΟΙ) ΚΑΙ Η ΠΑΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΓΑΙΑΣ-ΧΘΩΝ!!!

  ΑΝΘΡΩΠΟΙ-ΦΙΔΙΑ ΚΕΚΡΟΨ, Ο ΠΡΩΤΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ, ΕΡΕΧΘΕΥΣ ΚΑΙ ΕΡΙΧΘΟΝΙΟΣ,ΤΥΦΩΕΥΣ Ο ΠΙΟ ΤΡΟΜΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ-ΦΙΔΙ, ΚΑΔΜΟΣ ΟΦΙΩΝ Ή ΟΦΙΩΝΕΥΣ, ΤΡΙΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΠΩΣ: ΟΙ ΦΙΔΟΘΕΟΙ ΤΩΝ ΛΙΜΝΩΝ, ΤΩΝ ΘΑΛΑΣΣΩΝ, ΤΩΝ ΠΟΤΑΜΩΝ ΟΠΩΣ Ο ΑΧΕΡΩΝΤΑΣ ΠΟΥ ΠΑΛΕΨΕ ΜΕ ΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΦΙΔΙΑ-ΔΡΑΚΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΦΥΛΑΝΕ ΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΠΥΘΩΝ, ΛΑΔΩΝ, ΑΡΓΟΣ ΚΤΛ. Η μάχη του Ηρακλή με τον Αχελώο ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΑΣ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΩΝΤΑΣ ΟΣΟ ΠΙΟ ΛΗΤΑ ΚΑΙ ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΑ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΑΥΤΗ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΗ ΓΑΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΟΝΤΑ, ΑΣ ΑΝΑΡΩΤΗΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΟΚΟΤΕΣ ΥΠΑΡΞΕΙΣ ΤΟΣΟ ΣΕ ΦΥΣΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟ.Ο ΚΕΚΡΩΠΑΣ, ΔΙΑΔΕΧΤΗΚΕ ΤΟΝ ΑΚΤΑΙΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ. Ο ΚΕΚΡΟΨ ΛΟΙΠΟΝ, ΚΑΤΑ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑ, ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΟΥΡΑ, ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗ ΓΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΟΝΤΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΣΠΕΡΜΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ, ΕΠΕΙΔΗ Η ΓΑΙΑ ΕΙΧΕ ΘΥΜΩΣΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΕΝΝΟΥΣΕ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ( Επίγειες τερατογεννέσεις χωρίς την συγκατάθ

P.B.V. = Γιατί Δεν Μας Δίδαξαν Ποτέ Το Τέλος Του Εθνικού Μας Ύμνου; Διαβάστε Προσεκτικά, Πως Τελειώνει

Δυστυχώς ΔΕΝ μας εδίδαξαν, σε κανένα σχολείο, ποτέ μα ποτέ, ΟΛΟ τον Εθνικό μας Ύμνο… Προφανέστατα σκοπίμως Διαβάστε προσεκτικά, πως τελειώνει ο Εθνικός μας Ύμνος, του μεγάλου μας ποιητού Διονυσίου Σολωμού και θα καταλάβετε, γιατί ΔΕΝ έχουμε σηκώσει κεφάλι, απο τότε που απελευθερωθήκαμε έως σήμερα… ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΥΜΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Δ. ΣΟΛΩΜΟΣ 144.Ἡ Διχόνια, ποὺ βαστά ἕνα σκῆπτρο ἡ δολερὴ καθενὸς χαμογελάει, πάρ᾿ το, λέγοντας, κι ἐσύ. Κειὸ τὸ σκῆπτρο ποὺ σᾶς δείχνει, ἔχει ἀλήθεια ὡραῖα θωριά· μὴν τὸ πιᾶστε, γιατὶ ρίχνει εἰσὲ δάκρυα θλιβερά. 146 Ἀπὸ στόμα ὅπου φθονάει, παλικάρια, ἂς μὴν ῾πωθῇ, πῶς τὸ χέρι σας κτυπάει τοῦ ἀδελφοῦ τὴν κεφαλή. 147. Μὴν εἰποῦν στὸ στοχασμό τους τὰ ξένα ἔθνη ἀληθινά: «Ἐὰν μισοῦνται ἀνάμεσό τους, δὲν τοὺς πρέπει ἐλευθεριά» 148 Τέτοια ἀφήστενε φροντίδα· ὅλο τὸ αἷμα ὁποὺ χυθῇ γιὰ θρησκεία καὶ γιὰ πατρίδα, ὅμοιαν ἔχει τὴν τιμή. 149 Στὸ αἷμα αὐτό, ποὺ δὲν πονεῖτε, γιὰ πατρίδα, γιὰ θρησκειά, σᾶς ὁρκίζω, ἀγκαλιασθῆτε σὰν ἀδέλφια γκαρδιακά. 150

P.B.V.= Ο εξαίρετος ήχος της Επιδαύρου οφείλεται στην μοναδικότητα της Ελληνικής γλώσσας

ΦΩΣ ΣΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΘΕΑΤΡΩΝ Η εξαίρετη ακουστική για την οποία το Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου είναι διάσημο, οφείλεται στα πέτρινα εδώλια του (στα καθίσματα των θεατών), καθώς το σχήμα και η διάταξή τους είναι ιδανικά για το φιλτράρισμα των θορύβων χαμηλής συχνότητας, καταδεικνύει η έρευνα ειδικών επιστημόνων. Ήδη από τον 1ο π.Χ αιώνα, ο Ρωμαίος αρχιτέκτονας Βιτρούβιος θαύμαζε το πώς οι αρχαίοι Ελληνες είχαν διαρυθμίσει τα καθίσματα της Επιδαύρου «σύμφωνα με την επιστήμη της αρμονίας» για να ακούγονται καθαρότερα οι φωνές των ηθοποιών. Ακόμα και ο παραμικρότερος ψίθυρος στη σκηνή του θεάτρου ακούγεται πεντακάθαρα στις τελευταίες θέσεις σε απόσταση 60 μέτρων. Εκτός από τις αρχαίες πηγές, «σύγχρονες ακουστικές έρευνες αποδεικνύουν ότι στα αρχαία θέατρα έχουν εφαρμοστεί βασικές αρχές σχεδιασμού που εξασφαλίζουν ηχοπροστασία, ακουστική ζωντάνια, διαύγεια και καταληπτότητα του θεατρικού λόγου. Μια από τις βασικότερες αρχές είναι η ενίσχυση της φωνής με έγκ

P.B.V. = ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟ ΥΠΑΤΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΗ....!!!! ( ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΚΙΝΗΜ. ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΗΣ)

Η Υπατία (370-415 ή 416 μ.κ.ε) ήταν Ελληνίδα νεοπλατωνική φιλόσοφος, αστρονόμος και μαθηματικός. Έζησε και δίδαξε στην Αλεξάνδρεια όπου και δολοφονήθηκε από όχλο φανατικών χριστιανών υπό την καθοδήγηση του Αρχιεπίσκοπου Κύριλλου ( μετέπειτα `Αγίου Κυρίλλου !!!   )      Ο αστεροειδής 23 Υπατία πού ανακαλύφτθηκε τό 1884, πήρε τό όνομά του από τήν ιστόρικη, καί χαρισματική αυτή μορφή                                                                               Κόρη του μαθηματικού και αστρονόμου Θέωνα , έλαβε, με τις φροντίδες του πατέρα της, πολύ καλή εκπαίδευση και ταξίδεψε στην Αθήνα και στην Ιταλία. Στην Αθήνα παρακολούθησε μαθήματα στη νεοπλατωνική σχολή του Πλούταρχου του Νεότερου και της κόρης του Ασκληπιγένειας αλλά μαθήτευσε και κοντά στον Ιεροκλή. Επιστρέφοντας στην Αλεξάνδρεια, επικεφαλής της εκεί σχολής των Πλατωνιστών (400 μ.κ.ε.) δίδαξε φιλοσοφία και μαθηματικά και αποτέλεσε πόλο έλξης για τους διανοούμενους της εποχής, ενώ έκανε εκτενή και ουσιώδη σχόλια στα μαθη