Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Translate

P.B.V. = ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΠΕΡΙ... ΚΑΚΗΣ ΧΟΛΗΣΤΕΡΙΝΗΣ...!!!



Κάθε πέντε χρόνια η επιτροπή σύστασης διατροφικών κατευθυντήριων οδηγιών των ΗΠΑ (Dietary Guidelines Advisory Committee) συντάσσει μια αναφορά που επηρεάζει σε ευρεία κλίμακα την παγκόσμια κοινότητα σε θέματα διατροφής και υγείας. Οι συγκεκριμένες συστάσεις επηρεάζουν άμεσα τις αναφορές στον τύπο για τη διατροφή, τους ισχυρισμούς υγείας των εταιρειών παρασκευής τροφίμων, τις συστάσεις και οδηγίες που δίνουν γιατροί και διαιτολόγοι, τη διατροφή στα σχολεία μέχρι και τον τρόπο διαφήμισης των τροφίμων.
Διατροφικές Συστάσεις 2015 και Χοληστερίνη
Οι κατευθυντήριες οδηγίες του 2015 διαμορφώνουν αυτή τη φορά μια πολύ σημαντική αλλαγή θέσης σε σχέση με τις προηγούμενες, που αφορά στη χοληστερίνη και αναφέρουν τα εξής:
“Χοληστερόλη: Παλαιότερα, οι Διαιτητικές Οδηγίες συνιστούσαν τον περιορισμό πρόσληψης χοληστερόλης σε λιγότερο από 300 mg/ημέρα. Το 2015 η επιτροπή διατροφικών συστάσεων (DGAC) δεν θα συνεχίσει την εν λόγω σύσταση επειδή τα διαθέσιμα στοιχεία δείχνουν ότι δεν υπάρχει κάποια σχέση ανάμεσα στην κατανάλωση χοληστερόλης μέσα από τη διατροφή και των επιπέδων της χοληστερόλης στο αίμα. Σε συμφωνία και με τα συμπεράσματα της αναφοράς της Αμερικάνικης Καρδιολογικής Εταιρείας (AHA / ACC report) η χοληστερόλη είναι μια θρεπτική ουσία της οποία η αυξημένη κατανάλωση δεν καθιστά πρόβλημα.”
Συμβουλευτική Επιτροπή Διατροφικών Συστάσεων (DGAC). Αναφορά 2015, κεφάλαιο 1, σελ. 17.
Σε απλά Ελληνικά αναφέρεται ότι η κατανάλωση χοληστερίνης δεν είναι πρόβλημα για την υγεία και δεν επηρεάζει τα επίπεδα χοληστερίνης στο αίμα.
Πρόκειται για μια επαναστατική στροφή σε σχέση με τις συστάσεις των προηγούμενων 50 χρόνων που επηρέασαν και άλλαξαν πλήρως τις διατροφικές μας συνήθειες.
Με αυτή την αναφορά και σε συνδυασμό με τις νέες κατευθυντήριες οδηγίες της Αμερικάνικης Καρδιολογικής Εταιρείας που αποδεσμεύει την χρήση φαρμακευτικής αγωγής από τα επίπεδα χοληστερίνης, έπεσε και το τελευταίο προπύργιο διατροφικών και φαρμακευτικών συστάσεων σχετικά με τη χοληστερίνη.
Χοληστερίνη, ο καλός της υπόθεσης
Όπως αναφέρω και στο βιβλίο μου “Πως Να Ζήσετε 150 Χρόνια με Υγεία” η χοληστερίνη παράγεται κατά το 85% από το ίδιο μας τον οργανισμό και είναι ένα βασικό συστατικό για την ύπαρξη της ίδιας της ζωής. Η πρόσληψη της μέσα από την τροφή αφορά μόνο στο 15% της χοληστερίνης που υπάρχει στον ανθρώπινο οργανισμό και δεν επηρεάζει τα επίπεδα στο αίμα.
Λόγω της συμμετοχής της χοληστερίνης σε πολυάριθμες λειτουργίες του οργανισμού, τα επίπεδα της στο αίμα ανεβαίνουν όχι γιατί προσλαμβάνουμε παραπάνω από την τροφή αλλά γιατί είναι απαραίτητη στην επιδιόρθωση βλαβών σε ιστούς και κύτταρα. Το σώμα μας αυξάνει την ενδογενή παραγωγή χοληστερίνης για να βοηθήσει τους μηχανισμούς επιδιόρθωσης.
Ο καθένας από εμάς έχει διαφορετικά, γενετικά καθορισμένα, επίπεδα χοληστερίνης. Δεν υπάρχουν επιστημονικά στοιχεία που να μας επιτρέπουν να καθορίσουμε “φυσιολογικά” επίπεδα. Φυσιολογικές τιμές χοληστερίνης μπορούν να κυμαίνονται μεταξύ 150-320 mg/dl.
Αν όμως ένα άτομο έχει τιμές που συνήθως κυμαίνονται για παράδειγμα κοντά στα 220 ml/dl και αυτές ανέβουν κάποια στιγμή σε υψηλότερα επίπεδα, τότε αυτό σημαίνει ότι κάπου το σώμα χρειάζεται περισσότερη χοληστερίνη ώστε να διορθώσει μια βλάβη. Η χοληστερίνη δεν είναι το πρόβλημα αλλά μέρος της διαδικασίας επίλυσης. Η ιδανική λύση θα ήταν να εντοπίσουμε την χρόνια φλεγμονή και να επέμβουμε βοηθώντας τον οργανισμό να ολοκληρώσει την διαδικασία.
Δυστυχώς αυτό το κυνήγι της χοληστερίνης οδήγησε ένα πολύ μεγάλο μέρος του πληθυσμού στην αποφυγή τροφών με μεγάλη θρεπτική αξία όπως τα αυγά, το κρέας ελευθέρας βοσκής, τα θαλασσινά ή το βιολογικό βούτυρο με παράλληλη αύξηση στην κατανάλωση ζάχαρης και επεξεργασμένων τροφίμων που οδήγησαν στην επιδημία παχυσαρκίας, διαβήτη, καρδιοπαθειών, καρκίνου και αυτοάνοσων που βιώνουμε σήμερα.
Θα χρειαστεί κάποιος χρόνος μέχρι το ψευδές δεδομένο που αφορά τη συσχέτιση των υψηλών επιπέδων χοληστερίνης με την υγεία μας να πάψει να επηρεάζει τις επιλογές τόσο του κοινού όσο και των γιατρών. Ευελπιστώ ότι σήμερα που βιώνουμε την επανάσταση της πληροφορίας αυτή η αλλαγή θα γίνει πολύ πιο σύντομα απ’ ό,τι συνέβαινε στο παρελθόν.
Στην Υγειά Σας!
Dr. Δημήτρης Τσουκαλάς, MD
Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Universita’ degli Studi di Napoli, Federico II
Πρόεδρος του European Institute of Nutritional Medicine, E.I.Nu.M
πηγη viral

PORTAL BLOG VIRAL


Σχόλια

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Απαγορευμένη Ιστορία – Αυτός που Ισοπέδωσε την Αρχαία Σπάρτη

Δέν ἀναρωτηθήκατε ποτέ γιατί δέν ἔχει μείνει κάποιο ἀρχαιολογικό εὕρημα στήν Σπάρτη; Δέν εἶχε ναούς ἡ Σπάρτη; Ἀγάλματα;Μνημεῖα; Εἶχε… Ἁπλῶς «φρόντισε» ἕνας Ἀββὰς νὰ  τὰ ἐξαφανίσῃ, διαλύοντας τὰ πάντα. Ὁ ἀββὰς λοιπὸν Μισὲλ Φουρμόντ, ἀπεσταλμένος τοῦ Λοδοβίκου ΙΕ’, ὥστε νὰ συλλέξῃ βυζαντινὰ χειρόγραφα, τὸ 1729, ἔφθασε στὴν Σπάρτη. Χρειάστηκε 53 ἡμέρες γιὰ νὰ καταστρέψῃ τὰ πάντα! Ἀκολουθεῖ ἡ ἐπιστολή του πρὸς τὸν κόμητα Maurepas…“επί 30 μέρες και πλέον 30, 40 και 60 εργάτες εκθεμελιώνουν, καταστρέφουν, εξαφανίζουν την πόλη της Σπάρτης. Μου υπολείπονται 4 μονό πύργοι να καταστρέψω… Προς το παρόν ασχολούμαι με την καταστροφή των τελευταίων αρχαιοτήτων της Σπάρτης. Καταλαβαίνετε (αποτείνεται στο Maurepas) τι χαρά δοκιμάζω(!).Αλλά να η Μαντινεία, η Στυμφαλία, η Τεγέα και ιδιαίτερα η Νεμέα και η Ολυμπία αξίζουν την εκ βάθους εκθεμελίωση.Έκανα πολλές πορείες αναζητώντας αρχαίες πόλεις αυτής της χωράς και έχω καταστρέψει μερικές. Ανάμεσα τους την Τροιζηνα, την Ερμιόνη, την Τύρινθ...

P.B.V. = Έκλεισαν οι κάλπες στην ΠΓΔΜ - χαμηλή η συμμετοχή

 - Ζάεφ: συνεχίζουμε τη διαδικασία στη Βουλή  Έκλεισαν στις 20:00 ώρα Ελλάδος  οι κάλπες στην ΠΓΔΜ  για το δημοψήφισμα σχετικά με την συμφωνία των Πρεσπών, ενώ όλα δείχνουν πως η κυβέρνηση έχασε το στοίχημα για μαζική θετική λαϊκή ψήφο που θα έδινε και ώθηση για να ολοκληρωθεί και η συνταγματική αναθεώρηση. Μολονότι το «Ναι» αναμένεται να επικρατήσει με διαφορά, μισή ώρα πριν κλείσουν τα εκλογικά κέντρα  η συμμετοχή  είχε μετρηθεί στο 34,59%, σαφώς κάτω από το ελάχιστο όριο του 50% που απαιτούνταν ώστε να είναι έγκυρη η διαδικασία. Οι δηλώσεις Ζάεφ: «Το αποτέλεσμα είναι αποδεκτό από όλους, οι ψηφοφόροι ψήφισαν με αξιοπρέπεια και περηφάνεια. Αυτοί που συμμετέχουν είναι αυτοί που αποφασίζουν και διαμορφώνουν το αποτέλεσμα» τόνισε. «Παρά την αποχή που κήρυξε η αντιπολίτευση εγώ σε σέβομαι την απόφαση των πολιτών να μην συμμετέχουν». Σημείωσε λοιπόν πως οι επόμενες αποφάσεις θα παρθούν εντός της Βουλής. Παράλληλα τόνισε πως «Η Συμφωνία των Πρεσπών ...

P.B.V. = ΘΥΜΆΣΤΕ ΤΟΝ ΚΙΝΈΖΟ ΠΟΥ ΜΑΧΑΊΡΩΣΕ 9 ΜΑΘΗΤΈΣ; ΤΟΝ ΚΡΈΜΑΣΑΝ ΣΉΜΕΡΑ 27-9-18

Σε αυτό το κωλοχανίο που το ονομάζουν ανθρώπινο πολιτισμό και προσφέρουν και βραβεία Νομπέλ στους εκπροσώπους της μαύρης θρησκείας τους, δες Ομπάμα, κατηγορεί ο ένας τον άλλο για βαρβαρότητες εναντίον του λαού. Για τις βαρβαρότητες που πράττουν εναντίον των κινέζων πολιτών από την μία ώστε οι καλοί δυτικοί να μας δείξουν πόσο βάρβαροι είναι κινέζοι. Οι κακοί κινέζοι κατηγορούνται για την βαναυσότητα που επιβάλουν στον λαό τους αλλά οι καλοί δυτικοί δεν αναφέρουν ότι και οι δυο τους θυσιάζουν ή προσποιούνται ότι θυσιάζουν στον Μαύρο μαθητές σε Χαι Σκουλ στις πολιτείες ή στον δρόμο όπως έκανε  ο κινέζος όταν έσφαξε στο δρόμο 9 μαθητές  και κρεμάστηκε σήμερα στις 27-9-19 (9-9-9 ή 666) για την βαναυσότητα του. ο κινεζάκος καθάρισε τους μαθητές στις 27-4-18, που είναι η 116η ημέρα του έτους ή 911 στημένη επίθεση ή επίθεση πεδίου… Έτσι βολεύει η δυαδικότητα και έτσι κάνουν, το μίσος και ο διαχωρισμός είναι το καλύτερο όπλο τους για να μην βλέπει κανείς τα στραβά τους και την ...

P.B.V. = «Σύρραξη» Μ.Σαλβίνι με gay πρωθυπουργό Λουξεμβούργου: «Εσύ θέλεις μαύρους - Εμείς θέλουμε να κάνουμε τα δικά μας παιδιά»

«Πληρώνομαι από τους πολίτες για να βοηθήσω τους νέους μας να αρχίσουν να κάνουν και πάλι παιδιά, όπως έκαναν πριν από λίγα χρόνια, και όχι για να ξεριζώσω τον ανθό της αφρικανικής νεολαίας για να αντικαταστήσει Ευρωπαίους που δεν κάνουν πια παιδιά... Εσεις στο Λουξεμβούργο (σσ ο πρωθυπουργός είναι gay) μπορείτε να έχετε ανάγκη για αφρικανούς(!) , στην Ιταλία υπάρχει η ανάγκη να βοηθήσουμε τα παιδιά μας να κάνουν παιδιά. Δεν θέλουμε να έχουμε νέους σκλάβους για να αντικαταστήσουν τα παιδιά που δεν κάνουμε»  είπε ο Μ.Σαλβίνι απευθυνόμενος ουσιαστικά προς τον ομοφυλόφιλο πρωθυπουργό του Λουξεμβούργου, Ξαβιέ Μπετέλ. Θερμό επεισόδιο είχαμε ανάμεσα στον Ιταλό αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης και επικεφαλής της Λέγκα Ματέο Σαλβίνι, ο οποίος αντέδρασε έντονα στις επιθέσεις και πιέσεις που δέχεται η χώρα του για την μετανάστευση και την ασφάλεια. Μετά τον Π.Μοσκοβισί, ισοπέδωσε και το Λουξεμβούργο. Ουσιαστικά οι Βρυξέλλες τον κατηγορούν γιατί συστάθηκε Υπο...