P.B.V = Η Κρόνια Εποχή και τα Εβραϊκά Σύμβολα των Κρονίων
Από
P.B.VIRAL
Η ΚΡΌΝΙΑ ΕΠΟΧΉ…. ΤΑ ΕΒΡΑΪΚΆ ΣΎΜΒΟΛΑ ΤΩΝ ΚΡΟΝΊΩΝ
Η κρόνια εποχή ήταν η εποχή που το χρυσό γένος έπεσε πολλά σκαλοπάτια κάτω. Ήταν η εποχή που έγιναν όλες οι γενετικές επιμιξίες & αλλοιώσεις. Κρόνια ιερατεία διοικούσαν τηνΑτλαντίδα, και την Βαβυλώνα. Γι΄αυτό οι Άτλαντες και οι Πέρσες στράφηκαν εναντίον των Ελλήνων. Οι κρόνιοι είναι οι αιώνιοι εχθροί του ελληνισμού. Σήμερα η κρόνια φιλοσοφία-θρησκεία εκπροσωπείται από τους ιουδαίους. Η λατρεία του κρόνου και του γιαχβέ είναι το ίδιο πράγμα.
Το σύμβολο του Κρόνου είναι ο κύβος που αν το αποτυπώσεις δισδιάστατα εμφανίζεται σαν το αστέρι του Δαβίδ (εξάγωνο) που βρίσκεται στην σημαία του Ισραήλ.
Επίσης ο πλανήτης Κρόνος στην βόρειο του πόλο έχει έναακριβές εξάγωνο σχήμα που περιστρέφεται πολύ αργά, οι επιστήμονες αδυνατούν να καταλάβουν πως έχει δημιουργηθεί τέτοιο σχήμα σ΄ενα τόσο τεράστιο πλανήτη.
Το διαστημικό σκάφος Cassini πήρε αυτή την εικόνα πάνω από τον Κρόνο. Φωτογραφία της NASA JPL-Caltech Space Science Institute / /Το ίδιο συμβαίνει και με τον μουσουλμανισμό που είναι παράρτημα του ιουδαϊσμού και της κρόνιας λατρείας. Στην πόλη Μέκκα υπάρχει η ¨κάαμπα¨ που στα αραβικά σημαίνει ΚΥΒΟΣ. Η Κάαμπα είναι ένα οικοδόμημα που βρίσκεται μέσα στο τζαμί που είναι γνωστό ως Μασγίντ αλ-Χαράμ στη Μέκκα.
Η Κάαμπα είναι ο ιερότερος τόπος του Ισλάμ.Η κίμπλα, η κατεύθυνση προς την οποία στρέφονται οι Μουσουλμάνοι όταν προσεύχονται, είναι η κατεύθυνση προς την Κάαμπα. Είναι ένα τεράστιος μαύρος κύβος που πάνε όλοι οι μουσουλμάνοι να προσευχηθούν περιστρεφόμενοι όλοι γύρω από αυτόν.
Τέλος ο Κρόνος είναι γνωστός για δαχτυλίδια που τον περιβάλλουν, οπότε δεν θα ήταν δυνατόν οι κρόνιες πολυεθνικές να μην έχουν και αυτό τον συμβολισμό. Βλέπε Mozilla (η αλεπού γύρω από τον πλανήτη γη) explorer (περιστρεφόμενα δαχτυλίδια γύρω από το γράμμα ¨e¨) Samsung (περιστρεφόμενα δαχτυλίδια γύρω από το λογότυπο τους) και πολλές άλλες εταιρείες με σύμβολα τα δακτυλίδια ή τον κύβο σε πολλές μορφές. Αν ψάξετε θα βρείτε υπερβολικά πολλές! Ο Ησίοδος στο έργο του «Έργα και Ημέραι», αναφέρει το Χρυσό γένος. Ήταν η εποχή που βασίλευε ο Κρόνος. Οι άνθρωποι ζούσαν όπως οι θεοί, μακριά από βάσανα και δυστυχίες. Δεν γερνούσαν και περνούσαν τον καιρό τους πάντα νέοι σε συμπόσια και γιορτές.
Όταν ερχόταν η ώρα να πεθάνουν αποκοιμούνταν γλυκά. Δεν γνώριζαν το νόμο της δουλειάς. Όλα τα αγαθά ήταν στη διάθεσή τους από μόνα τους. Το έδαφος έδινε από μόνο του αρκετή σοδειά κι εκείνοι ζούσαν στην εξοχή ειρηνικά. Από τότε που το γένος αυτό χάθηκε από τη γη με τη βασιλεία του Διός, οι άνθρωποι της εποχής εκείνης έγιναν Φύλακες των Θνητών και χορηγοί των αγαθών. Αυτός είναι με την πιο παλιά μορφή του ο μύθος της χρυσής εποχής που πολύ αργότερα ΑΝΤΙΓΡΑΦΗΚΕ από τους Ιουδαίους στις διηγήσεις για τον Παράδεισο που τον ανέμιξαν με ότι είχαν μάθει στη Βαβυλώνα όπως το ιερό δένδρο της γνώσης, το οποίο υιοθέτησαν στο δένδρο της Καμπάλα.
Ο μύθος αυτός πολύ σύντομα έγινε κοινός τόπος ηθικής που συνήθιζε να αναπαριστά την αρχή της ανθρωπότητας έως την εποχή της δικαιοσύνης και της καλοπιστίας. Στην Ρώμη, όπου ο Κρόνος κυριαρχούσε με τον Σατούρνο, τοποθετούσαν την χρυσή εποχή, την εποχή που ο θεός αυτός βασίλευε στην Ιταλία, η οποία ονομαζόταν Αυσονία. Οι θεοί ζούσαν σε στενή σχέση με τους θνητούς. Πόρτες δεν υπήρχαν αφού δεν υπήρχε κλεψιά, ούτε δολοφονίες. Για πρώτη φορά ο τεχνικό πολιτισμός εμφανίστηκε με την εισαγωγή του ΔΡΕΠΑΝΙΟΥαπό τον Κρόνο, ένα σύμβολο που χρησιμοποίησε αργότερα ο ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ για δύο λόγους: πρώτα για να αναφερθεί στην χρυσή εποχή που υποσχόταν και δεύτερον για να τονίσει πως συντάσσεται στο Στρατόπεδο του ΚΡΟΝΟΥ, του αντιπάλου του ΔΙΟΣ.
Ο Σατούρνος έμαθε στους ανθρώπους να χρησιμοποιούν καλύτερα τα προϊόντα που έδινε η εύφορη γη από μόνη της. Στη Ρώμη διηγούντο πως ο Σατούρνος βασίλεψε στο Καπιτώλιο, εκεί που αργότερα χτίστηκε ο ναός του Αρίστου Υψίστου Διός. Στη χώρα αυτή τον υποδέχθηκε ο θεός Ιανός και από τότε βασίλευε εκεί μαζί του. Ο μύθος της Χρυσής Εποχής εμφανίζεται αργότερα στον μυστικισμό των Νεοπυθαγορείων, κι αυτό δεν είναι καθόλου τυχαίο, αφού όλες οι ΕΧΘΡΙΚΕΣ, προς την Βασιλεία του Διός, δυνάμεις, υπόσχονταν τη Χρυσή Εποχή του Κρόνου, για να παραπλανήσουν και να στρατολογήσουν συμμάχους ΕΧΘΡΙΚΟΥΣ προς τον Δία. Η γνώση που διαδόθηκε στην προκατακλυσμιαία εποχή από δυνάμεις (Οάννες, Τελχίνες κ.α.) είναι ξεκάθαρο πως εισήχθησαν από εξωγήινες πηγές και με αρκετά θετικές προθέσεις. Οι θεοί δεν είναι παρά κάποιοι εξωγήινοι που προσγειώθηκαν στη γη στην αρχή με τα διαστημόπλοια του Διός και πολύ αργότερα έφθασαν τα ΚΡΟΝΙΑ ΙΕΡΑΤΕΙΑ που διέβρωσαν και κακομεταχειρίστηκαν την ΓΝΩΣΗ, όπως συμβαίνει και σήμερα με τη διάσπαση της πυρηνικής ενέργειας, τους χημικούς και βιολογικούς ΠΟΛΕΜΟΥΣ και τις τεχνολογίες ΠΛΥΣΗΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ.
Η γνώση είναι ουδέτερη, όσο και αν ισχυρίζεται το Κρόνειο ιερατείο πως η γνώση είναι η αιτία του κακού. (ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΤΟΥ ΚΡΟΝΙΟΥ ῙΟΥΔΑΪΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ)….. Τα ιερατεία τότε δεν είχαν μόνον την γνώση των μαγνητικών Πεδίων αλλά γνώριζαν πώς να χειρίζονται γενικότερα τα ενεργειακά πεδία και το νού των ανθρώπων….. Οι Μαύροι Μάγοι της Ατλαντίδος είχαν υπεράνθρωπες δυνάμεις, υπονόμευαν όμως ολοκληρωτικά και διέφθειραν την ηθική των ΑΡΧΑΙΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ. Εισήλθαν σε θέσεις που πριν κατείχαν οι ΜΥΗΜΕΝΟΙ και άρπαξαν τα ηνία της Πνευματικής κυβέρνησης. Η Αδελφότητα αυτή είναι η ίδια Αδελφότητα (ΤΕΚΤΟΝΩΝ-ΜΑΣΟΝΩΝ) που ελέγχει τον κόσμο σήμερα, μέσω του τραπεζικού συστήματος που δημιούργησε, χειριζόμενη το νου των ανθρώπων, μέσω του (ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ) συστήματος που δεν έχει στόχο τη μόρφωση των πολιτών αλλά την διδαχή των ΑΡΧΩΝ που επιβάλλει το ΚΡΟΝΙΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ που έχει τον κόσμο υπό τον έλεγχό του……. Αλλά και η μέρα λατρείας του Γιαχβέ, το Σάββατο, ήταν η μέρα αφιερωμένη στον Κρόνο.
Οι μέρες έπαιρναν το όνομά τους από το όνομα του πλανήτη της πρώτης ώρας τους σύμφωνα με τάξη αντίστροφη αυτής των πλανητών. Για παράδειγμα, εάν η πρώτη ώρα μιας μέρας ήταν η ώρα του Ήλιου, η πρώτη ώρα της δεύτερης μέρας σύμφωνα με τον χωρισμό σε 12 ώρες θα ήταν της Σελήνης κ.ο.κ. Στις λατινογενείς ονομασίες ακολουθείται η αρχή αυτή. Έτσι η Κυριακή είναι η «Sun-day», μέρα του Ήλιου. Η δική μας Δευτέρα είναι η μέρα της Σελήνης (Luna): Lunedi και στα Αγγλικά M(o)on-day. Έτσι φθάνουμε στο Σάββατο,( από τόν Σαββαώθ, πού αναφέρεται στήν Ορθόδοξη Εκκλησία ) την έβδομη ημέρα, που είναι αφιερωμένη στον Κρόνο (Saturnus): στα Αγγλικά «Satur-day». Ένα ακόμα αποδεικτικό στοιχείο είναι το πρώτο συνθετικό «Σατ-» στην λατινική ονομασία του Κρόνου, το οποίο είναι πολύ κοντά στην Αιγυπτιακή ονομασία του Τυφώνος, δηλαδή του «Σετ».
Τέλος και στις σύγχρονες Σατ-ανιστικές τελετές, όπου η μαγεία ασκείται και μέσω της «Σολομωνικής», η ανθρωποθυσία αποτελεί κεντρικό στοιχείο της τελετής. Οι σκοτεινές δυνάμεις υπάρχουν στην Γη από την αρχή της ιστορίας. Καμουφλάρονται πίσω από τις θρησκείες και τα ιερατεία, σε όλους τους πολιτισμούς που πέρασαν έως τώρα. Αλλάζουν ονόματα και δόγματα άλλα τα σύμβολα και οι ιεροτελεστίες τους παραμένουν πάντα ίδιες και υποχθόνιες. Αν προσέξουμε τον κόσμο γύρω μας, με διαφορετική ματιά και παρατηρήσουμε τα σύμβολα που υπάρχουν παντού, θα καταλάβουμε ότι ο σύγχρονος κόσμος και η αιχμή της τεχνολογίας, χρησιμοποιεί τα ίδια σύμβολα που ήταν κάποτε χαραγμένα σε στοές και ναούς προ χιλιάδων ετών. Κάποτε ήταν το ιερατείο της Ατλαντίδος, μετά τα βαβυλωνιακό ιερατείο και τώρα έχουμε τρία ιερατεία – αυτόνομα κρατίδια: 1) Το κρατίδιο ΒΑΤΙΚΑΝΟ (Παγκόσμιος έλεγχος θρησκειών)
2) Το κρατίδιο CITY του Λονδίνου ( Παγκόσμιος οικονομικός έλεγχος)
3) Το κρατίδιο COLUMBIA στις Η.Π.Α. (Παγκόσμιος πολιτικός έλεγχος)
Και τα τρία κέντρα εξουσίας ελέγχονται από την σκοτεινή Σιών και κατ΄επέκταση από τον Κρόνο.
Καλό είναι να θυμούνται οι υποτακτικοί του Κρόνου ότι στο παρελθόν έχασαν πολλές φορές την εξουσία και τα σχέδια τους απέτυχαν. Ας γίνει και τώρα… katohika.gr
Δέν ἀναρωτηθήκατε ποτέ γιατί δέν ἔχει μείνει κάποιο ἀρχαιολογικό εὕρημα στήν Σπάρτη; Δέν εἶχε ναούς ἡ Σπάρτη; Ἀγάλματα;Μνημεῖα; Εἶχε… Ἁπλῶς «φρόντισε» ἕνας Ἀββὰς νὰ τὰ ἐξαφανίσῃ, διαλύοντας τὰ πάντα. Ὁ ἀββὰς λοιπὸν Μισὲλ Φουρμόντ, ἀπεσταλμένος τοῦ Λοδοβίκου ΙΕ’, ὥστε νὰ συλλέξῃ βυζαντινὰ χειρόγραφα, τὸ 1729, ἔφθασε στὴν Σπάρτη. Χρειάστηκε 53 ἡμέρες γιὰ νὰ καταστρέψῃ τὰ πάντα! Ἀκολουθεῖ ἡ ἐπιστολή του πρὸς τὸν κόμητα Maurepas…“επί 30 μέρες και πλέον 30, 40 και 60 εργάτες εκθεμελιώνουν, καταστρέφουν, εξαφανίζουν την πόλη της Σπάρτης. Μου υπολείπονται 4 μονό πύργοι να καταστρέψω… Προς το παρόν ασχολούμαι με την καταστροφή των τελευταίων αρχαιοτήτων της Σπάρτης. Καταλαβαίνετε (αποτείνεται στο Maurepas) τι χαρά δοκιμάζω(!).Αλλά να η Μαντινεία, η Στυμφαλία, η Τεγέα και ιδιαίτερα η Νεμέα και η Ολυμπία αξίζουν την εκ βάθους εκθεμελίωση.Έκανα πολλές πορείες αναζητώντας αρχαίες πόλεις αυτής της χωράς και έχω καταστρέψει μερικές. Ανάμεσα τους την Τροιζηνα, την Ερμιόνη, την Τύρινθ...
- Ζάεφ: συνεχίζουμε τη διαδικασία στη Βουλή Έκλεισαν στις 20:00 ώρα Ελλάδος οι κάλπες στην ΠΓΔΜ για το δημοψήφισμα σχετικά με την συμφωνία των Πρεσπών, ενώ όλα δείχνουν πως η κυβέρνηση έχασε το στοίχημα για μαζική θετική λαϊκή ψήφο που θα έδινε και ώθηση για να ολοκληρωθεί και η συνταγματική αναθεώρηση. Μολονότι το «Ναι» αναμένεται να επικρατήσει με διαφορά, μισή ώρα πριν κλείσουν τα εκλογικά κέντρα η συμμετοχή είχε μετρηθεί στο 34,59%, σαφώς κάτω από το ελάχιστο όριο του 50% που απαιτούνταν ώστε να είναι έγκυρη η διαδικασία. Οι δηλώσεις Ζάεφ: «Το αποτέλεσμα είναι αποδεκτό από όλους, οι ψηφοφόροι ψήφισαν με αξιοπρέπεια και περηφάνεια. Αυτοί που συμμετέχουν είναι αυτοί που αποφασίζουν και διαμορφώνουν το αποτέλεσμα» τόνισε. «Παρά την αποχή που κήρυξε η αντιπολίτευση εγώ σε σέβομαι την απόφαση των πολιτών να μην συμμετέχουν». Σημείωσε λοιπόν πως οι επόμενες αποφάσεις θα παρθούν εντός της Βουλής. Παράλληλα τόνισε πως «Η Συμφωνία των Πρεσπών ...
Σε αυτό το κωλοχανίο που το ονομάζουν ανθρώπινο πολιτισμό και προσφέρουν και βραβεία Νομπέλ στους εκπροσώπους της μαύρης θρησκείας τους, δες Ομπάμα, κατηγορεί ο ένας τον άλλο για βαρβαρότητες εναντίον του λαού. Για τις βαρβαρότητες που πράττουν εναντίον των κινέζων πολιτών από την μία ώστε οι καλοί δυτικοί να μας δείξουν πόσο βάρβαροι είναι κινέζοι. Οι κακοί κινέζοι κατηγορούνται για την βαναυσότητα που επιβάλουν στον λαό τους αλλά οι καλοί δυτικοί δεν αναφέρουν ότι και οι δυο τους θυσιάζουν ή προσποιούνται ότι θυσιάζουν στον Μαύρο μαθητές σε Χαι Σκουλ στις πολιτείες ή στον δρόμο όπως έκανε ο κινέζος όταν έσφαξε στο δρόμο 9 μαθητές και κρεμάστηκε σήμερα στις 27-9-19 (9-9-9 ή 666) για την βαναυσότητα του. ο κινεζάκος καθάρισε τους μαθητές στις 27-4-18, που είναι η 116η ημέρα του έτους ή 911 στημένη επίθεση ή επίθεση πεδίου… Έτσι βολεύει η δυαδικότητα και έτσι κάνουν, το μίσος και ο διαχωρισμός είναι το καλύτερο όπλο τους για να μην βλέπει κανείς τα στραβά τους και την ...
«Πληρώνομαι από τους πολίτες για να βοηθήσω τους νέους μας να αρχίσουν να κάνουν και πάλι παιδιά, όπως έκαναν πριν από λίγα χρόνια, και όχι για να ξεριζώσω τον ανθό της αφρικανικής νεολαίας για να αντικαταστήσει Ευρωπαίους που δεν κάνουν πια παιδιά... Εσεις στο Λουξεμβούργο (σσ ο πρωθυπουργός είναι gay) μπορείτε να έχετε ανάγκη για αφρικανούς(!) , στην Ιταλία υπάρχει η ανάγκη να βοηθήσουμε τα παιδιά μας να κάνουν παιδιά. Δεν θέλουμε να έχουμε νέους σκλάβους για να αντικαταστήσουν τα παιδιά που δεν κάνουμε» είπε ο Μ.Σαλβίνι απευθυνόμενος ουσιαστικά προς τον ομοφυλόφιλο πρωθυπουργό του Λουξεμβούργου, Ξαβιέ Μπετέλ. Θερμό επεισόδιο είχαμε ανάμεσα στον Ιταλό αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης και επικεφαλής της Λέγκα Ματέο Σαλβίνι, ο οποίος αντέδρασε έντονα στις επιθέσεις και πιέσεις που δέχεται η χώρα του για την μετανάστευση και την ασφάλεια. Μετά τον Π.Μοσκοβισί, ισοπέδωσε και το Λουξεμβούργο. Ουσιαστικά οι Βρυξέλλες τον κατηγορούν γιατί συστάθηκε Υπο...
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου